Connected Life Poland zaprasza na kolejne śniadanie biznesowe z cyklu Connected Life Breakfast. Tym razem tematem przewodnim będzie geomarketing oraz connected retail, czyli Internet of Things w służbie placówek handlowych i punktów usługowych.

O śniadaniu

Myślicie, że rozwiązania IoT w retail nie mogą Was już niczym zaskoczyć? Jesteście w błędzie. Connected Retail to trend zauważalny zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Rozumie się pod nim wszelkie technologie, mające na celu zwiększenie zainteresowania oraz rentowności placówek handlowych i punktów usługowych. Dzięki zastosowaniu możliwości, jakie obecnie niesie za sobą Internet of Things, począwszy od aplikacji powiązanych z geolokalizacją czy beaconami, poprzez inteligentne oświetlenie prowadzące pomiędzy półkami sklepowymi, aż na bardzo dokładnej analityce czynności zakupowych kończąc, można zwiększyć obroty niemal każdego podmiotu. Szkopuł tkwi w tym, że mimo rosnącego udziału w rynku technologii opartych o IoT, wciąż stosunkowo niski odsetek przedsiębiorców czy menedżerów wie, jak je stosować i skutecznie wdrażać, a następnie analizować postępy.

Podczas Connected Retail Breakfast zostanie zaprezentowanych kilka usług, które mogą po pierwsze już są dostępne w Polsce, a po drugie mogą znacznie poprawić funkcjonowanie oraz rentowność punktów handlowo-usługowych.

Ponadto omówiona będzie działalność Connected Retail Club, który działa przy Connected Life Poland. Klub ma za zadanie skupianie podmiotów z obszaru Internet of Things, kierujących swe rozwiązania do sektora retail, a następnie pomoc zainteresowanym w doborze odpowiednich rozwiązań biznesowych.

Connected Retail Breakfast, to także pierwsze w tym roku spotkanie przed kolejną edycją (IV już) Geomarketing Forum (w tym roku pod nazwą Geomarketing & Connected Retail Forum – grudzień 2017). Podczas śniadania uczestnicy porozmawiają na temat zakresu tematycznego tegorocznej konferencji, poznają jej kilku Partnerów, a także będą mogli zaproponować, co chcieliby zobaczyć i kogo posłuchać.

Kiedy: 20.10.2017, godz: 10:00 – 13:00

Gdzie: Restauracja Momu, Warszawa, ul. Wierzbowa 9/11

Gościem specjalnym będzie Marek Turlejski z DataWise, który opowie o nowych źródłach danych behawioralnych w retail. Hype czy realna pomoc w rozwiązywaniu problemów?

Koszt udziału: 250 zł netto (cena zawiera również opłatę za udział w tegorocznym Geomarketing & Connected Retail Forum). Dla członków Connected Life Poland udział bezpłatny (w ramach członkostwa – zapytaj o członkostwo: pawel.kacperek@clcg.pl). 

Liczba wolnych miejsc: 20

 

Zgłoś udział:

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ