Coraz więcej firm dostarczających różnego rodzaju rozwiązania technologiczne z dużym zainteresowaniem spogląda na rynek retail. To tam bowiem ma wydarzyć się największa rewolucja technologiczna. Jesteśmy właśnie na jej progu.

Analitycy zgodnie twierdzą, że potencjał drzemiący w małżeństwie IoT z Retail jeszcze nie został nawet w połowie wykorzystany. Obserwowaliśmy nieśmiałe randki z beaconami, rozszerzoną rzeczywistością, później wirtualną, a nawet z elementami sztucznej inteligencji.

Jednak to dopiero teraz nastały sprzyjające okoliczności do tego, by robić biznes na IoT w branży retail. Wiedzą o tym doskonale goście specjalni Connected Retail Breakfast, którzy będą dzielić się sposobami na monetyzowanie wiedzy o klientach placówek handlowych.

I tak na przykład Marek Turlejski z DataWise opowie, jak dzięki współpracy z operatorem telekomunikacyjnym stworzyli narzędzie umożliwiające pozyskanie znacznie pełniejszej wiedzy na temat osób odwiedzających centra handlowe. Myślicie, że wszystko już zostało zmierzone? Przekonacie się o tym, w jak dużym jesteście błędzie. A dane dotyczące powtarzalności odwiedzin sklepów przez klientów, niejednego mogą zaskoczyć.

Z kolei Krzysztof Łuczak z Proxi.cloud pokaże, jak można zwiększyć sprzedaż wykorzystując dane geolokalizacyjne pochodzące ze smartfonów. Prezentacja będzie dotyczyła łączenia dwóch światów: offline i online w celu osiągania wyższych przychodów. Na przykładzie konkretnych wdrożeń w Multikinie, Rossmannie czy Carrefourze udało się to osiągnąć. Chcecie wiedzieć, jak?

Niewątpliwie przyszłością branży retail jest robotyka. Wie o tym doskonale Toyota, która wspólnie z NTT stworzyła projekt Human Support Robots dedykowany właśnie placówkom handlowo-usługowym. Japończycy nie są jednak nie są w tym wypadku wyjątkiem. Otóż na wrześniowych targach IFA Berlin, w hali innowacji gościło kilka podobnych rozwiązań. Co więcej, dostawcy już proponują je w modelu RaaS, czyli Robot-as-a-Service. Chodzi nie o produkt, lecz o realizację poszczególnych usług, które mogą być oferowane przez roboty. Jakich? Na przykład promocja, witanie się z klientami czy pozyskiwanie o nich informacji. O tym, jak wykorzystywać robotykę w branży retail opowie Paweł Kacperek, redaktor naczelny Connected Life Magazine, który również przedstawi założenia Connected Life Poland – organizacji skupiającej dostawców IoT m.in. dla sektora retail.

Agenda Connected Retail Breakfast:

20.10.2017,

Restauracja Momu, ul. Wierzbowa 9,11, Warszawa

10:00 – Przywitanie Gości – Paweł Kacperek, redaktor naczelny Connected Life Magazine

10:10 – Mierzymy, śledzimy, analizujemy. Czy więcej wiemy? Nowe źródła danych behawioralnych w retail – Marek Turlejski, DataWise

10:50 – Jak zwiększać sprzedaż wykorzystując dane geolokalizacyjne pochodzące ze smartfonów – Krzysztof Łuczak, Proxy.cloud

11:20 – Robotyka w Retail, Paweł Kacperek, Connected Life Magazine

11:40 – 13:00 – Networking

Koszt udziału w śniadaniu: 250 zł.

Dla firm członkowskich Connected Life Poland lub na zaproszenie Connected Life – udział bezpłatny (zapytaj o członkostwo: pawel.kacperek@clcg.pl)

Rejestracja

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułLegislacja dla IoT security
Następny artykułWhat3words w Mercedesie – nawigacja jutra
Specjalistka w dziedzinie Public Relations, z uwzględnieniem obszaru Media Relations. Posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte zarówno w sieciowych agencjach PR, jak i po stronie klienta. Prywatnie zapalona golfistka, związana z warszawskim klubem golfowym – Golf Park Józefów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ