Szopi.pl, startup umożliwiający robienie zakupów online, pozyskał kolejne źródło finansowania. 3 miliony złotych wykłada fundusz Impera Alfa.

Pozyskane środki młoda firma chce przeznaczyć na ekspansję i pojawienie się serwisu w kolejnych miastach Polski. Pomocny ma być w tym m.in. algorytm, dzięki któremu robiący w imieniu klientów zakupy szoperzy będą otrzymywać zadania w czasie rzeczywistym. Według Zbigniewa Płuciennika, CEO i twórcy Szopi.pl, Takie rozwiązanie będzie unikalnym systemem przydziału zleceń, zbliżonym do stosowanych przez firmy logistyczne. Pozwoli ono znacznie usprawnić system obsługi klienta. W naszym przypadku oznacza to szybsze dostawy zakupów do ich domów.

Proces inwestycyjny prowadzili doradcy z firmy Equity Advisors.

Kilka słów o Szopi.pl

Szopi.pl, umożliwia zrobienie zakupów przez internet ze sklepów, również tych, które nie prowadzą takiej usługi. Obecnie z takiej opcji mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Wkrótce dołączą kolejne lokalizacje.

Wystarczy wejść na stronę internetową przez przeglądarkę komputera lub smartfona i już można robić zakupy w takich sklepach jak Biedronka, Lidl, Rossmann czy Piotr i Paweł, a od niedawna także Saturn, Media Markt, Empik oraz Smyk. Poza sieciami firma obsługuje także pojedyncze delikatesy czy warzywniaki. Klient robi listę zakupów, a specjalnie przeszkolony Szoper realizuje je w imieniu klienta. Można zamówić produkty z więcej niż jednego sklepu podczas jednych zakupów. Jeżeli w danym sklepie brakuje czegoś z listy, przedstawiciel Szopi.pl kontaktuje się z klientem i uzgadnia, co kupić w zamian. Klient może także zadzwonić do Szopera, aby wprowadzić zmiany do zamówienia. W ofercie znajdują się także apteki. Wówczas Szoper przyjeżdża dwa razy – po receptę i z zamówieniem. Przed świętami Szopi.pl uruchomiło również usługę dostarczenia wybranego przez klienta prezentu w ciągu godziny od zakupu.

W pierwszym roku działalności Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 20 000 razy. Firma wypracowuje 5 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 10 proc. miesięcznie.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułTP-Link wspomina PGL Major Kraków 2017
Następny artykułW jaki sposób cyberprzestępcy posłużą się IoT w atakach?
Niezależny ekspert w branży usług lokalizacyjnych i nawigacyjnych z kilkunastoletnim doświadczeniem. Posiada bogatą wiedzę oraz doskonałą znajomość krajowego i światowego rynku związanego z usługami „connected”, w tym M2M i IoT. Jest pomysłodawcą oraz założycielem portalu lokalizacja.info, magazynu Connected Life, Connected Business Life, organizatorem cyklu konferencji z serii Connected Life Business Events: Navigation Trends, Geomarketing Forum, Telematics Forum, Connected Health czy Connected Insurance. Prowadzi także w działalność doradczą dla firm z sektora M2M/IoT.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ