Jakie są obecne trendy w kategorii dom inteligentny? Na co stawiają producenci i wreszcie jak stworzyć rynek dla francuskich dostawców w Polsce? O tym rozmawiali uczestnicy Polsko-Francuskiego Seminarium w Dziedzienie Smart Home/Smart Life.

Organizatorem spotkania była Francuska Agencja ds. Międzynarodowego Rozwoju Przedsiębiorstw, której jednym z podstawowych działań jest kojarzenie francuskiego biznesu z polskim. Tym razem tematem przewodnim wydarzenia był dom inteligentny i wszystko co z nim związane. Wśród firm prezentujących swoje rozwiązania byli giganci jak Orange czy Tauron, ale swoje pomysły pokazały również mniejsze podmioty: Climax Technology, Sigfox czy Bell&Wyson.

Tego typu spotkania to doskonała możliwość do nawiązania nowych kontaktów handlowych, a także okazja dla firm zajmujących się dystrybucją czy wprowadzaniem nowych produktów na polski rynek, by zobaczyć ofertę podmiotów, nie operujących dotąd w kraju nad Wisłą. Jak twierdzi Marta Pater, odpowiedzialna za obszar nowych technologii w Business France Polska w rozmowie z Connected Life Magazine, „To nie pierwsze tego typu spotkanie, ale pierwsze w zakresie smart home. Tym bardziej cieszy fakt, że wywołało tak duże zainteresowanie, bo nie łatwo było uzyskać zgodę centrali w Paryżu na jego organizację”.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPracownik monitorowany
Następny artykułMiasto bez korków
Niezależny ekspert w branży usług lokalizacyjnych i nawigacyjnych z kilkunastoletnim doświadczeniem. Posiada bogatą wiedzę oraz doskonałą znajomość krajowego i światowego rynku związanego z usługami „connected”, w tym M2M i IoT. Jest pomysłodawcą oraz założycielem portalu lokalizacja.info, magazynu Connected Life, Connected Business Life, organizatorem cyklu konferencji z serii Connected Life Business Events: Navigation Trends, Geomarketing Forum, Telematics Forum, Connected Health czy Connected Insurance. Prowadzi także w działalność doradczą dla firm z sektora M2M/IoT.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ