Trwa wyścig producentów o kieszeń konsumenta. Inteligentnego konsumenta. Dlatego produkty dedykowane dla pokolenia wychowanego na Instagramie i Snapchacie, muszą być również inteligentne.

Za 20 lat przeciętny Kowalski niewiele będzie wykonywał czynności związanych ze swoim mieszkaniem, które wykonuje dzisiaj. Być może jego dzieci nie będą musiały pamiętać o wymianie żarówek (zastąpią je te inteligentne), nie będą nosić klucza do drzwi (otworzą urządzeniem mobilnym, opaską czy zegarkiem), a z całą pewnościę nie będą kosić trawy i odkurzać w domu. Zrobią to za nie inteligentne urządzenia.

Jednym z takich smart rozwiązań jest właśnie odkurzacz RoboJet Air PRO, będący robotem sprzątającym, sterowanym za pomocą aplikacji mobilnej, a w dodatku wyposażonym w oczyszczacz powietrza. Produkt doskonale wkomponowuje się w bolączki obecnego świata i jego problemy związane ze zwiększającym się poziomem zanieczyszczenia powietrza. Wmontowany oczyszczacz posiada czujnik pyłów PM 2.5, które przyczyniają się do zwiększenia ryzyka m.in. infekcji układu oddechowego, alergii czy astmy. Odkurzacz jednocześnie sprząta i wchłania zanieczyszczenia znajdujące się w powietrzu, wzbogacając je przy tym o lekkie ujemne jony, korzystne dla zdrowia. Czyż nie jest to wymarzony sprzęt dla pokolenia Millenialsów?

Trochę potrafi

Najnowszy robot sprzątający RoboJet powstał w wyniku inspiracji zaczerpniętych z rad i doświadczeń obecnych właścicieli produktów polskiej firmy RoboJet. W wyniku tego, w urządzeniu została wykorzystana innowacyjna technologia sprzątania hybrydowego. Tym samym RoboJet Air PRO łączy funkcję odkurzania z myciem podłóg na mokro. Taki zestaw jeszcze skuteczniej zadba o efektywne i energooszczędne usuwanie nieczystości.

Ponadto RoboJet Air nie narzuca sztywnych ram czasowych sprzątania i daje szerokie możliwości zarządzania pracą robota sprzątającego za pomocą aplikacji mobilnej w języku polskim z każdego miejsca i w dowolnym czasie. Dzięki takiej formie użytkownik zyskuje dużą swobodę sterowania i programowania czasu pracy – od 10 do 120 minut, a także ustalanie różnych harmonogramów sprzątania w poszczególnych dniach tygodnia.

Ile trzeba zapłacić za nicnierobienie?

No cóż, przyjemności kosztują. Ale nie tyle, by nie można było sobie na nie pozwolić. Dla ułatwienia wyboru, producent oferuje swój produkt w dwóch wersjach:

  1. RoboJet Air PRO, czyli kompletny robot sprzątający RoboJet Air AH-157 razem z oczyszczaczem powietrza w cenie 1690 zł.
  2. Sam robot sprzątający bez oczyszczacza, czyli RoboJet Air AH-157 za 1290 zł. Dodatkowo można dokupić sam oczyszczacz w cenie 500 zł, gdyby ktoś zakupił wcześniej samego robota sprzątającego, a później zdecydował się na jego dokupienie. Produkt jest dostępny w dobrych sklepach RTV i AGD.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPodpis cyfrowy w w technologii BIFILAR CLIENT-WEB-SERVER
Następny artykułConnected Life Magazine poleca: Digital Wallet Dubai Summit 2017
Niezależny ekspert w branży usług lokalizacyjnych i nawigacyjnych z kilkunastoletnim doświadczeniem. Posiada bogatą wiedzę oraz doskonałą znajomość krajowego i światowego rynku związanego z usługami „connected”, w tym M2M i IoT. Jest pomysłodawcą oraz założycielem portalu lokalizacja.info, magazynu Connected Life, Connected Business Life, organizatorem cyklu konferencji z serii Connected Life Business Events: Navigation Trends, Geomarketing Forum, Telematics Forum, Connected Health czy Connected Insurance. Prowadzi także w działalność doradczą dla firm z sektora M2M/IoT.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ