NaviExpert udowadnia, że nawigacja to wciąż dobry pomysł na biznes

Mimo, że nawigacja gps złote czasy ma już za sobą, to nadal są tacy, którzy potrafią na niej dobrze zarabiać. Przekonuje o tym NaviExpert, który właśnie wraz z Orange przygotował specjalną promocję dla abonentów operatora.

Pomysł na biznes poznańskiej firmy jest prosty. Sprzedawać nawigację jako tzw. white label za pośrednictwem operatorów telekomunikacyjnych. To co proste sprawdza się najbardziej, bowiem od dobrych kilku lat, to abonenci polskich sieci komórkowych korzystają z rozwiązania przygotowanego przez NaviExpert. Nie zmieniła tego nawet AutoMapa, której też udało się wedrzeć do oferty Orange. I o ile jeszcze kilka lat temu, to NaviExpert i inni dostawcy nawigacji, których dzisiaj w większości już na polskim rynku nie widać, gonili AutoMapę, tak dzisiaj AutoMapa powinna brać przykład z poznańskich kolegów po fachu i podpatrywać, jak rozwijać usługi oparte o nawigację i lokalizację (parkingi, telematyka, UBI).

I o ile próby związane z telematyką, to zupełnie nowy, niezbadany jeszcze obszar dla NaviExperta, związany z rynkiem biznesowym, tak nawigacja to stary, sprawdzony kanał B2B2C. Dlatego nie dziwi kolejna promocja realizowana wspólnie z jednym z operatorów, polegająca na bezpłatnym, aż 90 dniowym okresie testowym. Pozostaje pytanie, jaka będzie konwersja tego typu działań? Jednak o to chyba nie należy się martwić, bo jeśli z bezpłatną nawigacją Google można pokonywać sporadyczne trasy na co dzień po mieście, tak na podróż po Polsce, to wciąż zdecydowanie za mało. I Orange zrobi wszystko, by swoich abonentów do tego przekonać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *