Nationale-Nederlanden we współpracy z Sollers Consulting wdrożyło rozwiązania informatyczne, które będą wykorzystywane m.in. w jednym ze strategicznych kanałów sprzedaży – bancassurance. Systemy TIA i RIFEE dają zupełnie nowe możliwości współpracy z bankami oraz innymi partnerami przy dystrybucji produktów ubezpieczeniowych.

Platforma technologiczna TIA i RIFE, wdrożona przez Nationale-Nederlanden, pozwala na szybkie dostosowanie do konkretnych oczekiwań partnera (np. banku) oraz wspiera sprzedaż ubezpieczeń oferowanych jako samodzielny produkt. Ma to zastosowanie przy oferowaniu produktów ubezpieczeniowych obejmujących ochronę życia i zdrowia, a w niedalekiej przyszłości również polis majątkowych. Responsive Integrable Front End (RIFE) to nowoczesne i kompleksowe narzędzie do sprzedaży ubezpieczeń, pozwalające na szybkie i elastyczne wdrożenie nowych produktów oraz umożliwiające zaadaptowanie ich do bardzo konkretnych potrzeb firmy.

Bancassurance jest istotnym elementem naszej strategii – tak wdrożenie komentuje Michał Hucał, Członek Zarządu Nationale-Nederlanden. Wdrożone rozwiązania pozwolą nam jeszcze lepiej sprostać wymaganiom dotyczącym sprzedaży polis, oferowanych zarówno we współpracy z bankami, jak i samodzielnie poprzez własną sieć dystrybucji” – dodaje. Z kolei Anna Grzelońska, Członek Zarządu Nationale-Nederlanden zaznacza, że nowe technologie są niezwykle istotne, zwłaszcza w pracy własnych przedstawicieli, którzy oferują usługi Nationale Nederlanden.

Uruchomienie RIFE oraz TIA w Nationale – Nederlanden trwało pół roku.


InsurTech Summit 2017 już w kwietniu. Zarejestruj się i dołącz do tych, którzy będą zmieniać sektor ubezpieczeniowy w Polsce.

Rejestracja

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułMarzena Śliz Dyrektorem Public Affairs w Huawei Polska
Następny artykułJuż niedługo będziemy sterować domem z samochodu
Niezależny ekspert w branży usług lokalizacyjnych i nawigacyjnych z kilkunastoletnim doświadczeniem. Posiada bogatą wiedzę oraz doskonałą znajomość krajowego i światowego rynku związanego z usługami „connected”, w tym M2M i IoT. Jest pomysłodawcą oraz założycielem portalu lokalizacja.info, magazynu Connected Life, Connected Business Life, organizatorem cyklu konferencji z serii Connected Life Business Events: Navigation Trends, Geomarketing Forum, Telematics Forum, Connected Health czy Connected Insurance. Prowadzi także w działalność doradczą dla firm z sektora M2M/IoT.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ