Jak co roku pod lupę wzięto największe firmy na świecie. w zestawieniu Interbrand „Best Global Brands 2017” czołowe miejsca należą jednak do firm technologicznych.

To nie Coca-Cola, Pepsi czy Gucci są markami najwyżej wycenianymi. Wśród Top100 dominują firmy, które na co dzień działają w obszarze Internet of Things. Zdecydowanym numerem jeden jest Apple, które zanotowało 3 procentowy wzrost do poprzedniego roku z wartością marki na poziomie ponad 184 miliardów dolarów. Amerykańska firma tak duże wzrosty notuje od 2011 roku. Drugie miejsca należy do Google (141,7 mld $), a trzecie do Microsoftu (79,9 mld $). Dopiero na czwartym miejscu znalazła się Coca-Cola odnotowująca 5 procentowy spadek (69,7 mld $) względem 2016. Kolejne miejsca to Amazon, Samsung, Toyota czy Facebook. Przy czym ten ostatni zalicza się do kategorii Top Growing, co oznacza, że możemy się spodziewać, iż w przyszłym roku zajmie wyższą lokatę.

Jako ciekawostkę można podać fakt, że zestawienie zamyka Tesla, znajdująca się na 98 miejscu z wartością marki na poziomie 4 miliardów dolarów.

Całe Top100 można zobaczyć pod tym linkiem: http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2017/ranking/

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułERGO Hestia zdobyła tytuł Lider Informatyki 2017
Następny artykułZarządzanie telekonferencjami z poziomu aplikacji
Niezależny ekspert w branży usług lokalizacyjnych i nawigacyjnych z kilkunastoletnim doświadczeniem. Posiada bogatą wiedzę oraz doskonałą znajomość krajowego i światowego rynku związanego z usługami „connected”, w tym M2M i IoT. Jest pomysłodawcą oraz założycielem portalu lokalizacja.info, magazynu Connected Life, Connected Business Life, organizatorem cyklu konferencji z serii Connected Life Business Events: Navigation Trends, Geomarketing Forum, Telematics Forum, Connected Health czy Connected Insurance. Prowadzi także w działalność doradczą dla firm z sektora M2M/IoT.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ