Hotelowe WiFi to już za mało. Wymagający powinien oczekiwać więcej. Światowe sieci hoteli inwestują w nowe systemy, takie jak polski iLumio.

Czego może chcieć fan rozwiązań „connected” od nowoczesnego hotelu? Przede wszystkim dostępu do internetu. Ale to już nie wystarczy. Wzorem samochodów podłączonych do sieci, hotele inwestują w pakiety usług, dzięki którym termin „connected” nabiera zupełnie innego znaczenia. Same jednak nie tworzą rozwiązań od podstaw, tylko korzystają z pomocy specjalistów. Także z Polski. Wśród dostawców systemów nowoczesnej obsługi hotelowej jest Software Mind z produktem nazwanym iLumio.

Czym jest nowy iLumio? Z punktu widzenia gościa hotelowego to przede wszystkim wygodny dostęp do multimedialnego systemu rozrywki, a także informacji hotelowej. Przy użyciu jednej aplikacji sprawdzi rachunek hotelowy, rozkład lotów, prognozę pogody oraz skorzysta z wybranych usług i serwisów (zamawianie posiłków, rezerwacja stolika). Ponadto poprzez aplikację w smartfonie zyska dostęp do internetu, telewizji HD i automatyki pokojowej. Będzie mógł regulować oświetlenie, pracę rolet czy klimatyzacji. A to nie koniec możliwości.

„Pracujemy już nad ulepszeniami systemu, które wykraczają poza standardy bookingu. iLumio umożliwi rezerwację konkretnego, ulubionego pokoju, a dzięki nowoczesnym rozwiązaniom z zastosowaniem smartfona będziemy mogli skorzystać z „self check-in”, a nasz telefon posłuży za cyfrowy klucz” – mówi Rafał Styczeń, Prezes Zarządu Grupy Wind Mobile.

System iLumio można już spotkać w hotelach różnych sieci: Holiday Inn, Puro i Best Western. W sumie jest  zainstalowany w 10 tys. pokoi. Przedstawiciele firmy twierdzą, że już w 80 proc. nowo budowanych 4- i 5-gwiazdkowych hoteli w Polsce goście będą mieli do dyspozycji najnowsze rozwiązanie. Wkrótce zostanie wdrożone w 235 pokojach krakowskiego Hilton Double Tree. Trwają również prace w obiektach sieci Zdrojowa Hotels (Baltic Park Molo w Świnoujściu), Pałacu na Wodzie niedaleko Zielonej Góry oraz w Diune Hotel & Resort w Kołobrzegu. Trwają też rozmowy obiektami w Niemczech i Dubaju.

02-1024x389

Choć nowy system powstał z myślą o branży hotelarskiej, to jednak twórcy nie poprzestali na jednej grupie klientów. Z iLumio korzystają także stadiony (w Lublinie i we Wrocławiu) oraz Teatr Wielki Opera Narodowa w Warszawie. Rozwiązanie zaadoptowano również w placówkach medycznych.

„System zawitał już do dwóch szpitali – w Krakowie i Wrocławiu – a obecnie szykujemy się do wdrożenia w dwóch kolejnych dużych placówkach medycznych, które chcą zwiększyć pacjentom komfort pobytu, a personelowi ułatwić pracę i pozwolić na ulepszenie przepływu informacji” – wyjaśnia Justyna Michalczyk, Dyrektor Zarządzający iLumio w Grupie Wind Mobile.

08-1024x389

ZOSTAW ODPOWIEDŹ