Geomarketing Forum

Geomarketing Forum

To największe w Polsce wydarzenie, poświęcone branży geomarketingowej, podczas którego spotykają się dwie grupy: dostawcy rozwiązań i narzędzi geomarketingowych oraz klienci. W ramach już III edycji gościliśmy przedstawicieli działów sprzedaży, branży retail, agencji marketingowych, działów ekspancji i planowania, domy mediowe, a także sektor publiczny. W trakcie Geomarketing Forum 2017 uczestnicy dowiedzą się m.in. jak korzystanie z informacji geoprzestrzennych wpływa na rozwój biznesu, jak umiejętnie zarządzać działami sprzedaży, jak optymalizować przychody z posiadanych placówek oraz przede wszystkim jak zarabiać na klientach i monetyzować posiadane dane.

Idea konferencji

Usługi geomarketingowe są coraz bardziej popularne. Wedle szacunków, biznes prowadzony w oparciu o analizy geomarketingowe ma znacznie większe szanse na powodzenie, a umiejętne wykorzystanie zdobytych informacji może być gwarantem rentowności. W Polsce w dalszym ciągu wiedza w zakresie tychże usług jest ograniczona. Konferencja Geomarketing Forum ma na celu ich popularyzację. Ideą Geomarketing Forum jest skupienie uwagi potencjalncyh odbiorców usług geomarketingowych na tym, jak istotną rolę mogą one odgrywać w procesie sprzedaży, zapewniając większe dotarcie do obiorców i tym samym generując znaczny wolumen nabywców. Podczas konferencji zaproszeni eksperci zaprezentują przykłady takich działań i ocenią polski oraz zagraniczny rynek.

Tematyka

Podczas każdej edycji Geomarketing Forum poruszanych jest wiele wątków tematycznych. Począwszy od Business Intelligence, poprzez Location Analytics, Big Data, GIS, usługi lokalizacyjne i ich wpływ na biznes, rozwiązania mapowe, rolę informacji geoprzestrzennych w administracji, geomarketing w bankowości i telekomunikacji, GIS w smart city, click & collect, poprzez beacony jako narzędzie zwiększające sprzedaż, connected retail, big data marketing, geotargetowanie w reklamie mobilnej, ochronę danych osobowych, na alternatywach dla programów lojalnościowych i technologiach w sprzedaży detalicznej kończąc.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *