Często jest tak, że klienci zastanawiający się nad zakupem nowego samochodu poszukują go przez kilka tygodni, a nawet miesięcy. Chodzą wówczas po salonach, zbierają oferty, porównują. Co więcej, nie robią tak tylko nabywcy indywidualni, ale coraz częściej przedsiębiorcy posiadający od jednego do kilku samochodów firmowych.

A co, jeśli możnaby pozyskać wiedzę temat faktu, skąd klienci przychodzą, i co więcej, dokąd kierują swoje kroki po wyjściu z salonu sprzedaży? Do jakich konkurencyjnych dealerów się udają? Jak zareagować, żeby domknąć sprzedaż? Co można jeszcze zrobić, żeby zwiększyć szansę na sprzedaż i lojalność nowego klienta?

O tym wszystkim opowiedzą eksperci podczas Connected Retail Breakfast, które odbędzie się już w najbliższy piątek, tj. 20.10.2017 w Warszawie. Wstęp bezpłatny, jednak liczba wolnych miejsc jest ograniczona, a zgłoszenia będą podlegały weryfikacji organizatorów.

Wśród ekspertów znajdzie się Marek Turlejski z DataWise, który opowie, jak dzięki współpracy z operatorem telekomunikacyjnym stworzyli narzędzie umożliwiające pozyskiwanie znacznie pełniejszej wiedzy na temat osób odwiedzających placówki handlowo-usługowe. Z kolei Krzysztof Łuczak z Proxi.cloud pokaże, jak można zwiększyć sprzedaż wykorzystując dane geolokalizacyjne pochądzące ze smartfonów.

Śniadanie skierowane jest do dykrektorów i kierowników marketingu, a także osób odpowiedzialnych za sprzedaż i rozwój biznesu w punktach handlowo-usługowych.

Agenda Connected Retail Breakfast:

20.10.2017,

Restauracja Momu, ul. Wierzbowa 9,11, Warszawa

10:00 – Przywitanie Gości – Paweł Kacperek, redaktor naczelny Connected Life Magazine

10:10 – Mierzymy, śledzimy, analizujemy. Czy więcej wiemy? Nowe źródła danych behawioralnych w retail – Marek Turlejski, DataWise

10:50 – Jak zwiększać sprzedaż wykorzystując dane geolokalizacyjne pochodzące ze smartfonów – Krzysztof Łuczak, Proxy.cloud

11:20 – Robotyka w Retail, Paweł Kacperek, Connected Life Magazine

11:40 – 13:00 – Networking

Koszt udziału w śniadaniu: 250 zł. 

Dla firm członkowskich Connected Life Poland lub na zaproszenie Connected Life – udział bezpłatny (zapytaj o członkostwo: pawel.kacperek@clcg.pl)

Rejestracja

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułMicrosoft nawiązuje współpracę ze Snow Software
Następny artykułTraficar w Trójmieście. Sprawdź, gdzie wypożyczysz auto na minuty.
Niezależny ekspert w branży usług lokalizacyjnych i nawigacyjnych z kilkunastoletnim doświadczeniem. Posiada bogatą wiedzę oraz doskonałą znajomość krajowego i światowego rynku związanego z usługami „connected”, w tym M2M i IoT. Jest pomysłodawcą oraz założycielem portalu lokalizacja.info, magazynu Connected Life, Connected Business Life, organizatorem cyklu konferencji z serii Connected Life Business Events: Navigation Trends, Geomarketing Forum, Telematics Forum, Connected Health czy Connected Insurance. Prowadzi także w działalność doradczą dla firm z sektora M2M/IoT.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ