Becker prezentuje na IFA na nowy wymiar nawigacji

Podczas odbywających się właśnie targów IFA w Berlinie, Becker pokazał urządzenia w przystępnej cenie, którymi chce zawalczyć o portfel polskich kierowców.

Jak mówi Marek Krygier, odpowiadający za markę Becker w Polsce, „To, co dotąd było dostępne jedynie w produktach premium, teraz znalazło swoje miejsce w urządzeniach należących do tańszej grupy cenowej”. O czym więc mowa? O budżetowych nawigacjach, których cechą wspólną są usługi BECKER Connect. Dzięki nim, poza dożywotnią aktualizacją map, kierowcy zyskują możliwość dokonywania aktualizacji za pośrednictwem samego urządzenia bez konieczności podłączania do komputera. Ponadto informacje o ruchu drogowym są aktualizowane w czasie rzeczywistym, a usługi takie jak 3D Lane Assistant pomogą odnaleźć się każdemu kierowcy na skomplikowanych estakadach, w 45 europejskich krajach.

Czy to wystarczy, by podbić serca polskich kierowców? Przedstawiciele Beckera twierdzą, że tak. Podobny zabieg dokonało ostatnio Audi, które technologie dostępne dotąd w samochodach z grupy premium (np. Q7), przeniosło do odnowionego modelu A3. Wszystko po to, by zawalczyć o nowych nabywców. Na analizę wyników sprzedaży jeszcze za wcześnie, ale wszystko wskazuje na to, że nowe technologie, zarezerwowane dotąd dla konsumentów zarabiających dużo powyżej średniej krajowej, zaczynają skręcać w kierunku bardziej masowym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *