Direct Mail na warszawskim Geomarketing Forum. W świecie mediów cyfrowych może oznaczać rewolucję, która trafia do Polski z krajów Zachodu.

Poniedziałkowy poranek w pracy. Jeszcze nie zdążyłeś dopić kawy, gdy szef powierza Ci niezwykle ważne zadanie. Oczywiście „na wczoraj”. Masz zaplanować nową kampanią marketingową. Zupełnie inną od dotychczasowych. Żadnej sztampy i powielania pomysłów. Żadnych wydatków na blogi, portale czy media społecznościowe. To ma być coś nowego i świeżego. Wręcz rewolucyjnego, by odróżnić się od konkurencji i trafić w sedno: do grupy, na której firmie najbardziej zależy. Nerwowo zaczynasz poszukiwania rozwiązań. Czy w ogóle uwzględniasz w nich Pocztę Polską?

Podczas konferencji Geomarketing Forum, Renata Goss Nowak, kierownik działu rozwoju usług pocztowych z Poczty Polskiej przekonywała, że w planowaniu kampanii warto zwrócić uwagę na propozycje naszego narodowego operatora pocztowego oraz usługę Direct Mail. Usługę, która może zrewolucjonizować świat mediów cyfrowych pochłoniętych liczeniem klikalności i analizowaniem statystyk odwiedzin stron. To swoiste połączenie tradycyjnych „analogowych” przesyłek pocztowych (listów, paczek), precyzyjnej analizy adresatów (czyli danych potencjalnych klientów), danych geolokalizacyjnych oraz rozwiązań umożliwiających zachęcenie odbiorcy do odwiedzenia strony internetowej czy pobrania treści z sieci (kody QR, tagi NFC, linki do stron, itp.).

Czy wiesz, że Google, jedna z ikon światowego internetu, pozyskuje swoich klientów korzystając przede wszystkim z przesyłek bezpośrednich, czyli Direct Mail? Wydawać by się mogło, że amerykańska firma …..

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj go w całości w numerze styczeń/luty 2017 Connected Life Magazine. http://clcg.pl/kup-magazyn

ZOSTAW ODPOWIEDŹ